یکشنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۳ |۲ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 6, 2024
طباطبایی

حوزه/ آیت الله طباطبایی نژاد با تاکید بر استفاده از ابزارهای به‌روز و فناوری در نیروی انتظامی گفت: در زمینه هوشمندسازی و عدم روئیت ماموران نیروی انتظامی در معابر و خیابان ها، این کار اقدام خوبی است، اما نباید سبب کمرنگ شدن حضور ماموران نیروی انتظامی در بین مردم شود، چرا که این حضور، خود موجب اطمینان و امنیت برای جوّ روانی جامعه است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد صبح امروز در دیدار با فرمانده و جمعی از معاونین نیروی انتظامی استان اصفهان و ضمن تبریک فرارسیدن هفته نیروی انتظامی و هم چنین تسلیت شهادت سردار نیلفروشان و سید مقاومت شهید سید حسن نصرالله اظهار داشت: این شهید رکنی در بین کشورهای عربی و اسلامی بود و اگر فردی این شخصیت را بشناسد به بزرگی این فقدان پی می برد.

امام جمعه اصفهان هم چنین ضمن تبریک اجرای عملیات وعده صادق 2 این عملیات را سبب بر هم زدن هیمنیه اسراییل در جهان بیان کرد و گفت: این عملیات سبب شد این ادعا که هیچ کشوری جرات حمله به اسراییل را ندارد بر هم زند و این ابهت در دو عملیات وعده صادق 1 و 2 شکست.

نماینده ولی فقیه در استان در ادامه سخنان خود با تقدیر از زحمات و اقدامات نیروی انتظامی عنوان کرد: از زحمات نیروی انتظامی قدردانی می کنیم و به‌روز بودن نیروی انتظامی قابل تقدیر است، به ویژه در شناسایی سارقان و اراذل و اوباش، که این کار دارای اهمیت است.

وی افزود: شیطان درباره هر فرد به گونه ای وارد می شود و فریب می دهد و در این باره استاد است و خداوند برای امتحان انسان، شیطان را آفریده است، لذا هر جایی که روزنه ای برای ارتکاب گناه باشد باید جلوی آن گرفته شود، زیرا انسان نمی تواند به خود اطمینان داشته باشد و تنها بندگان مخلص خدا از فریب شیطان در امان هستند.

عضو خبرگان رهبری با تقدیر از اقدامات بازدارنده نیروی انتظامی در برخورد با سارقان و اراذل و اوباش گفت: در زمینه استفاده از پابند برای سارقان، کار بسیار درستی است و اگر یک محله را بتوانیم درست کنیم شهر را درست کرده ایم و اگر محله های ما درست شود و سارقان آنها شناسایی شود شهر سالم می ماند.

آیت الله طباطبایی نژاد با تاکید بر استفاده از ابزارهای به‌روز و فناوری در نیروی انتظامی تصریح کرد: در زمینه هوشمندسازی و عدم روئیت ماموران نیروی انتظامی در معابر و خیابان ها، این کار اقدام خوبی است، اما نباید سبب کمرنگ شدن حضور ماموران نیروی انتظامی در بین مردم شود، چرا که این حضور، خود موجب اطمینان و امنیت برای جوّ روانی جامعه است.

وی هم چنین به لزوم برخورد جدی با قاچاق و قاچاقچیان عمده ارز و کالا در مرزهای کشور به جای برخورد با خرده فروشان اشاره کرد و در ادامه افزود: امیرمومنان(ع) می فرماید حتی به گناهکار نیز رحم کنید، چه بسا فرد گناهکار توبه می کند و به بهشت می رود، اما فرد دیگر وارد جهنم می شود.

در ابتدای این دیدار سردار حمید علینقیان‌پور، فرمانده انتظامی استان اصفهان گزارشی از اقدامات این مجموعه در شش ماه ابتدای سال جاری ارائه کرد و اظهار داشت: امسال هفته نیرویی انتظامی با شعار "پلیس هوشمند و مردم قانون مدار" نامگذاری شده و این نامگذاری با توجه به ضرورت هوشمندسازی فعالیت های انتظامی بوده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha